Sunday, June 24, 2012

Ziua 7 Carbohidrati / Day 7 Carbohydrates

Intrucat am fost la petrecere toata noaptea, am mancat pe la 10:00 o salata cu o felie de paine, la 14:30 am mancat o alta salata cu o alta felie de paine si niste grisine.
As I was at the barbecue party all night, I ate a salad with a slice of breat at 10:00, another salad with a slice of bread and some grissini at 14:30.

Pentru ca m-a suparat stomacul dupa bauta de aseara, am mancat niste grisine si 2 napolitane la 17:00
Since I had stomach aches after the last night drinking, I ate some grissini and waffles at 17:00

Cina 21:00 -pizza vegetariana (cu rosii, dovlecei, ceapa, masline, porumb)
Dinner 21:00 -vegetarian pizza (with tomatoes, zucchini, onion, olives, corn).


Am iesit in oras cu prietenii, am baut o limonada uriasa cu miere pe la 23:00.
I went out with friends and drank a huge lemonade with honey at 23:00.

No comments:

Post a Comment