Friday, August 31, 2012

Ziua 17bis Proteine / Day 17bis Proteins

Micul dejun 08:00 -o felie de pepene rosu
Breakfast 08:00 -a slice of watermelon

O cafea cu miere. A cup of coffee with honey.

Pranzul 13:00 -Tortilla cu carne tocata (carne tocata de porc si vita, calita in ceapa pana cand nu mai e rosiatica cu grasimea scursa daca e prea grasa carnea, apoi am adaugat sos worchestershire, sos de rosii dat de mamaie, sos piri-piri, boia dulce, otet de vin alb si am lasat sa fiarba cam o ora), castraveti, ceapa si rosii
Lunch 13:00 -Tortilla with ground meat (pork&veal ground meat, fried with chopped onions until no longer pink, with the grease removed if the meat is too fat, then I added Worchestershire sauce, tomato sauce made by grandma, piri-piri sauce, sweet paprika, white wine vinegar and I let it simmer for about 1h), cucumbers, onions and tomatoes

Bere. Beer.

Cina 18:00 -un fel de chiftelute nordice (carne tocata de porc si vita, cu un ou, nucsoara, sare, piper, ceapa tocata, pesmet -am facut chitelute si le-am pus in apa fiarta cu un cub de supa de vita, frunze de dafin si boabe de piper -cand le pui in oala se lasa la fund si sunt gata atunci cand se ridica) cu sos alb (unt calit cu faina, se ia de pe foc si se adauga smantana, se pune iar pe foc cu capere, suc de lamaie, putina apa cu cub de supa de vita -se da in cateva clocote, se adauga chiftelutele si se pune patrunjel -eu am pus uscat, ca nu am avut proaspat) si o felie de paine -nu prea pot sa spun cantitatile, ca eu le fac din ochi asa
Dinner 18:00 -some sort of Swedish meatballs (pork&veal ground meat+ an egg + nutmeg, salt, pepper + chopped onion + breadcrumbs -I made small round meatballs and I put them in boiling water with a veal soup cube, bay leaves and peppercorns -when you put them in the water, they go down, but as they cook they float on the surface -this is how you know they are done) with white sauce (in a skillet I fried the melted butter with flour and mixed until they got a pale reddish colour, I removed it from the heat and added sour cream, then I put the skillet back on the fire and added lemon juice, some water with the veal soup cube, capers; I waited for it to simmer a little bit, then added the meatballs and parsley -I used dry one, as I did not have fresh parsley) and a slice of bread. -I cannot give quantities as I estimate everything according to my taste.

Bere. Beer.

No comments:

Post a Comment