Monday, August 13, 2012

Ziua 1bis Proteine / Day 1bis Proteins

M-am intors dintr-o vacanta plina de proteine si de bautura. Nu m-am ingrasat deloc in vacanta, desi nu am tinut dieta, dar am si mers foarte mult pe jos. Asa ca acum sunt gata de treaba.
I am back from a holiday full of proteins and alcohol. I did not gain any weight, even if I gave up the diet during this week, but I walked a lot. So now I am back in business.

Micul dejun 08:00 -fructe uscate
Breakfast 08:00 -dried fruit

O cafea cu miere la 10:30
A cup of coffee with honey at 10:30

Pranzul 12:45 -peste (cu sos de soia, ulei de masline) la cuptor cu rosii cu usturoi si cimbru
Lunch 12:45 -fish in the oven (with soy sauce and olive oil) and tomatoes roasted with garlic and thyme

Cina 18:15 -salata de ton cu frunze de salata, ceapa, masline, ulei de masline si mustar
Dinner 18:15 -tuna salad (with lettuce,onion, olives, olive oil, mustard)

Am fost la o petrecere unde am baut, deci a trebuit si sa ciugulesc cate ceva.
I went at a party where I drank a lot, so I had to nibble stuff.

No comments:

Post a Comment